Godmorgon världen!

Idag känner jag mig lite som thomas dileva :) Eftersom pappa har åkt till jobbet nu och när han kommer hem har han kanske min ipod med sig! Har tjatat om det i typ 2 veckor >;D och nu ska jag få den!
Eller a kanske då -.-

Idag ska jag:

♥Fixa naglarna (lösnaglarna lossnade när jag skulle träna -.-)
♥Gå till katten och släppa in den ;)
♥Blogga!

Sen har jag inte så mycket mer att göra, funderar på att göra kokosbollar... men vi har ingen kokos... eller socker kulor (glömt namnet!?)


Ha det bäst alla läsare♥


/ Julia



Kommer ihåg när vi tog det här fotot♥


Postat av: ellen

ihih, tack så mkt för komentaren:D

jo allt är bra med mig:)själv?<3

2010-08-18 @ 12:51:34
Blogg: http://ppalmgrens.blogg.se/
Postat av: mirjam

SV: Tack så mycket! :D jo allt är bra, hur är det själv? :)

2010-08-18 @ 12:52:24
Blogg: http://miiiirjam.blogg.se/
Postat av: Anonym

namnam med kokosbollar :) sucks att ni inte har nå kokos, testa att göra med strössel :D

2010-08-18 @ 13:28:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

Blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0