Snabba pengar.. hur?


Heeej bloggläsare. Just nu har jag letat runt lite hur jag ska få ihop till 9k på ett par månader. Helt lagligt då, vet inte hur jag ska göra detta. Har läst ett forum i typ 1 timme och inte fått ut ett skit. Det jag har tänkt är att kanske förfalska autografer och sälja för 100 kr på tradera? Nejdå! Fast kanske skulle vara en bra idé för den som har lust. Äshdå, kanske kan dela ut reklam? Fast det skulle väl antagligen inte hinnas med. Åh, fyfan vad jag får ångest över att skolan börjar snart alltså. Men aja, har ni ett bra sätt att tjäna 9k snabbt så är det bara att skriva här :) Utbyte så får ni en länk! Vi har 130 läsare i genomsnitt om dagen. Så, tell me!

/Sofia

Postat av: Matilda

sv: Åh tack! :D om ni vill tjäna pengar på bloggen så kan ni registrera er på www.frossle.com eller på www.bloggerfy.com :) Man tjänar inte supermycket kanske. Beror på hur många läsare man har och på hur många som klickar på länkar och annonser, men i längden kanske man får in några kronor iaf. Vill ni registrera er på frossle när ni jättegärna göra det via bannern i min blogg! Kram :)

2010-08-18 @ 18:13:06
Blogg: http://matildabennhage.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

Blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0