today


Bild från semestern , med fia i bakgrunden (en annan sofia)

Idag har jag inte gjort ett skit! HAr haft tråkigt och bloggat mest (a)
Just nu sitter jag och väntar tills pappa kommer hem, han ska ringa en säljare om en ipod
Jag vet jag tjatar om ipods, men tro mig jag har längtat efter en ipod i 2 år typ! Så jag e nöjd nu med att jag har råd och tjänat ihop pengarna själv!
Min outfit idag är precis som den på bilden utom håret! Har det i en bulle, (måste duscha)

Ska ta ett glas juice nu och chilla lite, ses senare ♥


Postat av: Anonym

nu tycker jag att du ska göra ett inlägg om vad jag ska rita heh

2010-08-17 @ 16:02:26
Postat av: Hanna

Jag har oxå en sån där tröja, och byxor! :D

2010-08-17 @ 22:10:05
Blogg: http://hhonney.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras inte)

Blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0